Positieve invloed door ingeving

Ingeving

Het is nu ongeveer 18 jaar geleden dat ik een ingeving kreeg. Wellicht heb ik dit weleens verteld?

Destijds werkte ik bij een liftbedrijf. Met heel mijn hart en ziel gaan voor de klanten. ’s Morgens vroeg opstaan, voor de reguliere werktijd aan het werk. Zorgen dat alles voor de dag loopt. Tot ’s avonds laat na reguliere werktijd. Automatisering was nog maar net in opkomst. Het stond, als je dat vergelijkt met nu in de kinderschoenen. Transparantie vanwege internet en de nieuw tijd van informatie hadden we niet. Het moest gewoon allemaal op basis van vertrouwen. Zakendoen. Ik weet nog goed dat we werkten aan de groei van de onderneming. Daarbij verloren we plotseling een klant waar we destijds al geruime tijd voor werkten. Achteraf hoorden we naar grote tevredenheid. Er werd een adviseur aangetrokken die zorgde voor een nieuwe onderhoudsfirma bij die klant. Er werd niet eens gevraagd of het beter kon of gezegd dat het anders moest. De nieuwe onderhoudsfirma was al voorgelegd en gekozen. Er was geen redden meer aan.

We kwamen meer en meer met adviserende partijen in aanraking die veelal zeer typische banden hadden met de grote liftbedrijven. Ik ben toen eens op ontdekkingstocht gegaan en dat was toen lastiger dan nu. We hebben nu door internet zoveel informatie beschikbaar waardoor verbanden makkelijker duidelijker worden. Doch gebeuren er op de achtergrond nog steeds andere dingen dan wenselijk die invloed hebben op de exploitatiekosten ten koste van de lifteigenaar.

Ik weet nog goed dat ik midden in het kantoor stond, na de zoveelste ontdekking van typische banden tussen andere liftbedrijven en adviserende partijen en zei tegen mijn collega: Het moet anders in Nederland, er moet een echt onafhankelijk liftadviesbureau komen.

Dat ik toen nog geen idee had hoe dat moest was voor mij geen reden om van dat idee af te wijken.

Verandering

Het is 17 april 2002. Ik werk in een andere tak van sport, in de buitendienst als technisch adviseur. Inmiddels had ik al diverse keren contact gehad met mensen in de liftenwereld. Het jeukte, ik wilde op een of andere manier terug. Alleen niet meer bij een liftbedrijf. Het idee van dat onafhankelijke adviesbureau broeide om geboren te worden. Met een andere ondernemer in de liftenwereld heb ik lang zitten praten over dat ik echt iets wilde veranderen in de liftenwereld.

De volgende dag ben ik naar de Kamer van Koophandel gegaan. 18 april 2002 schreef ik het bedrijf PÉRON Liftadvies in. Het is begonnen, de verandering. Was het mijn eigen verandering? Of de verandering van de liftenwereld. Over hoe veranderingen teweeg te brengen leerde ik ook mooie dingen toen ik twee jaar later mezelf nog verder heb geschoold op gebied van bedrijfskunde op post hbo-niveau. Dat vond ik nodig en het blijkt nog steeds erg in het voordeel te werken. Het drijven van een onderneming is wat anders dan alleen advies geven. Overigens in het adviseren is bedrijfskundige kennis veel waardevoller dan ik aanvankelijk dacht.

Verjaardag

18 april 2017 bestaat PÉRON Liftadvies 15 jaar. Inmiddels uitgegroeid met topmedewerkers die staan voor het beste voor de klant. Mannen met beide benen op de grond, kennen de klappen van de zweep vanuit hun eigen praktijk achtergrond en kennen de valkuilen. Maar hoe zit dat dan met die onafhankelijkheid? En met het veranderen van de liftenwereld?

Het is belangrijk om een strategie te hebben om dit te kunnen bewerkstelligen. Door een keuze te maken voor welke partijen we kunnen werken en voor wie expliciet niet. Dat maakt klaarblijkelijk verschil zoals wij klanten van het eerste uur nog steeds hebben en er steeds weer nieuwe klanten bij komen.

Daarnaast heeft de wens om iets te willen veranderen een wending gekregen in 2011. December 2011 bracht ik het boek MVO uit. Met verhalen over de liftenwereld wat er daar gebeurd en wat soms het daglicht niet kan verdragen. Nu na bijna vijfenhalf jaar merken we vrijwel iedere dag nog dat er nieuwe verhalen ontstaan die gelijkenissen hebben met gebeurtenissen die ik toen beschreef.

Is er dan niets veranderd? Jawel er is heel veel veranderd. De meesten, de media en wereld om me heen zeiden dat we in een financiële crisis verkeerden. Dat was weliswaar zo, doch zei ik toen al dat het om een vertrouwenscrisis ging. En die is nog steeds aan het gaande. Deels komt dit door internet. We willen graag weten hoe het nu zit met wat degene die iets publiceert waar die informatie vandaan komt. We kijken op internet, sociale media en willen heel graag geloven wat daar gepubliceerd wordt. Maar we weten inmiddels allang dat er veel helemaal niet klopt. Althans, het is maar vanaf welke kant je kijkt. Of wil kijken.

Veel verschillende visies

Wat mij betreft heeft de verkiezing van woensdag 15 maart jl. goed uitgepakt en laten zien dat er een goede verdeeldheid is van meningen en visies. Er zijn vele invalshoeken hoe je naar de wereld kan kijken. Het loslaten van oude denkbeelden geeft ruimte voor nieuwe denkbeelden. Het frappante wil dat de geschiedenis zich herhaald. Nieuwe beelden blijken in het verleden ook vaak te hebben bestaan. Neem nou de ontwikkeling van het idee dat je alleen zou willen betalen voor het gebruik van iets. Dat idee lijkt nogal nieuw, maar is dat wel zo nieuw? Dat heet gewoon huren.

Bij een normale situatie waarbij je de huur kan opzeggen is dat wellicht een goed idee. Maar wanneer de huur niet opzegbaar is doordat er dan veel te hoge kosten worden gemaakt om het vraagstuk opnieuw invulling te geven dan is er geen vrijheid meer. De periode van huurverplichting moet niet langer zijn dan de duur van de economische invloed die er van buiten is. Neemt de inflatie flink toe dan neemt de huur ook flink toe. De meeste mensen en organisaties weten dit van het hebben van een eigen huis. Daarbij is uiteraard de rentestand van invloed. Die is echter voor lange tijd vast te leggen. Dan is duidelijk wat de consequenties zijn voor langere tijd. Zolang de inflatie met een beperkt percentage stijgt neemt de waarde van een hypotheekschuld af. Terwijl de huur omhoog gaat.

Het blijft een lastige kwestie, want ook hier is het maar vanaf welke kant dat je kijkt. Het probleem ontstaat wanneer hetgeen waar je voor betaald in waarde afneemt terwijl de kosten omhooggaan. De waarde van je huis of deel ervan daalt als je er geen onderhoud aan pleegt. Dat is zeker zo met installaties die erin zitten.

Niet meer kijken

Informatie die je bereikt via internet of anderszins waarvan je denkt dat de herkomst niet betrouwbaar is of van een bepaald kant is bekeken die niet in je straatje past moet je dan maar niet naar kijken. Het is wel anders wanneer de consequenties kunnen zijn dat het je veel meer geld gaat kosten dan nodig is. Maar hoe bepaal je dat dan? Wat nodig is? Wie zegt dat dan, dat het nodig is?

Maar stel nu dat u lifteigenaar bent, en een meerjarenonderhoudsbegroting (MJOB) moet maken, waar haal je nu de juiste informatie vandaan? Van degene die het onderhoud ook doet? Of van een andere partij die ook onderhoud zou kunnen doen? Hmm… een lastige. Het verschil zien tussen een MJOB en wat er werkelijk nodig is komt er ook nog eens bij kijken. Is er verschil dan? Jazeker. Ik leg het graag uit. Kom je daarvoor naar de beurs volgende week donderdag, vrijdag of zaterdag in Gorinchem? Had ik dat nog niet verteld dat we daar ook staan?

Persoonlijk ontmoeten

Op de Beurs Bouw & Wonen staan we 30 en 31 maart en 1 april as. drie dagen lang met een stand om je hierover meer te vertellen. Hét evenement voor onder meer de VvE bestuurder, VvE beheerder, VvE vertegenwoordigers namens groot eigenaar of verhuurder en andere verantwoordelijke voor liftmanagement namens de gebouweigenaar. Zorg ervoor dat u een nieuwe ingeving krijgt om zaken beheersbaar te maken en te houden.

Omdat we in april de 15e verjaardag vieren, delen we uit, daags na de beurs. We geven lidmaatschappen weg van het onafhankelijke kennisplatform Wikilift.nl en 1e Conditiemetingen aan liften. Alleen voor bezoekers van de beurs. Kom langs op de stand en vraag hoe u kan deelnemen om kans te maken op enorm veel kennis zonder kosten. Gratis toegang tot de beurs is al geregeld, uitsluitend door vooraanmelding. Meldt u nu aan via de knop of KLIK HIER voor de link.

Hier gratis aanmelden!

Op weg naar de positieve veranderingen, gegroet, Péron van Stralen

Baas over eigen portemonnee

Oh, by the way, als u komt dan is er ook eten en drinken geregeld. Dus kosten nog moeite worden gespaard om uw kennispeil op te schroeven en enorme waarde te bieden om uw kosten beheersbaar te houden.

Een must voor iedere lifteigenaar. Tot dan.

 

http://www.beursbouwenwonen.nl/relatie?relatie=532738079

Beurs BOUW & WONEN

Ontdek op beurs BOUW & WONEN hoe liftbeheer beheersbaar wordt. U vindt ons op standnummer 510.

Als je ervan uitgaat dat een All-in liftonderhoudscontract de meest dure oplossing is die financieel niet in het belang is van de lifteigenaar, welk contract is dan wel goed? Als je het verschil weet tussen de producten van de grote 5 (OKTSM) liftproducenten en de vrije markt producten ontstaat inzicht om de kosten beheersbaar te maken. Op de beurs maakt u kennis met onafhankelijk liftadvies en het kennis platform WikiLift.nl. Daar treft u een onschatbare waarde aan kennis die we beschikbaar maken voor lifteigenaren.

Specifieke kennis => beheersbaarheid van exploitatiekosten.

Als lifteigenaar is het lastig om te beoordelen of de MJOP van uw lift wel correct is. Wie heeft hem gemaakt? Met welke belangen is het samengesteld? Wanneer u een meerjarenonderhoudsplanning laat maken en u neemt de bedragen op in de MeerJarenOnderhoudsBegroting en kijkt er 10 jaar niet naar dan is de betrouwbaarheid niet meer zo groot zodra de uitvoeringsdata actueel worden. Het kan zijn dat de inschattingen destijds niet voldoende waren of te voorbarig. Het vooruitkijken zou bijna als glazen bol kijken kunnen worden bestempeld. Het is zaak om voortdurend te monitoren of de investeringen nog steeds nodig zijn op het eerder verwachtte tijdstip. De financiële consequenties van de grote valkuilen zijn voor jaren een blok aan het been.

GRATIS MJOB op Beurs BOUW & WONEN

Ontdek op de Beurs BOUW & WONEN hoe u eenvoudig toegang heeft om kennis te vergaren en kans maakt op een GRATIS MJOB voor uw lift.

Openingstijden Beurs

Donderdag 30 maart en vrijdag 31 maart:
13.00 uur t/m 21.00 uur
Zaterdag 1 april
10.00 uur t/m 17.00 uur

Beurslocatie

Franklinweg 2
4207 HZ Gorinchem
Routeplanner

We staan op de beurs op standnummer 510.

Meld u nu aan voor GRATIS toegang: KLIK HIER of op de knop om aan te melden. (Aan de deur zijn kaarten verkrijgbaar voor € 15,00). Hier gratis aanmelden!

Verjaardag in aantocht

PÉRON Liftadvies bestaat 18 april 2017 reeds 15 jaar op de Nederlandse markt voor onafhankelijk liftadvies. Dat willen we niet alleen vieren, maar samen met onze relaties. Zorg dat je op de beurs bent om een verjaardagspresentje in ontvangst te nemen.

 

Workshop Energiebeheer liften – Farce, fictie & feiten

Heb je wel eens afgevraagd of het mogelijk is om het energiebeheer van liften beter duurzaam te maken in je gebouw?

Hoe zou het zijn als je als lifteigenaar weet hoe je simpelweg een korte analyse kan maken of het duurzamer kan?

Stel nou dat je in minder dan een uur te weten komt hoe dit moet zonder eerst kosten te maken, zou dat waardevol zijn?

 

Kom op de komende Beurs Bouw & Wonen op donderdag 15 september naar de eerste GRATIS vakgeheimen onthullende waardevolle workshop voor lifteigenaren.bbw-7

 

 

“Energiebeheer liften – Farce, Fictie & Feiten”

5-Stappenplan om haalbaarheid van energiebesparing bij liften te bepalen!

 

Klik HIER en schrijf direct in!

Vraag je je af hoe het mogelijk is om minder energie te verbruiken met liften? Waardoor de kosten van het verbruik direct dalen? Maar klopt dat wel? Al die verhalen? Leer in één onthullende workshop waar de kansen liggen om daadwerkelijk energie te besparen met liften. Ook waar je op moet letten wanneer iemand roept dat energie besparen geld mag kosten! Het lijkt vaak zo nobel om investeringen te doen om energie te besparen. Er zijn veel meer aspecten om te bekijken dan alleen de energierekening.

Péron van Stralen, oprichter van PÉRON Liftadvies (2002) & WikiLift.nl (2014) en auteur van het boek MVO – Maatschappelijk Verantwoord Opgelicht praat u bij over wat wel en niet zinvol is. De vorm van investeren en het juiste moment bepalen of er winst valt te behalen worden toegelicht. De belangen van partijen die zeggen dat iets mogelijk of noodzakelijk is moeten bekend zijn en gewogen worden bij het maken van keuzes. Door meer dan 25 jaar ervaring in de liftenwereld, waarvan de eerste 10 jaar in de praktijk in de liftenwereld, vertelt Péron aan de hand van een programma-plan hoe je als lifteigenaar zelf kan inventariseren of er 10-tjes, honderden of duizenden euro’s voordelen zijn te behalen met energie besparen voor uw eigen lift(en). 

Laat fictie niet worden tot een farce. Maak keuze op basis van feiten en onafhankelijke kennis. Ga na de workshop naar huis met een eigen plan voor de lift(en) en gebruik de opzet ook voor andere zaken.

Energiebeheer van liften ontrafelt! Bespaar werkelijk energie en kosten! Nu direct aanmelden betekent plaats in de zaal. GRATIS. Alleen de reiskosten en de tijd is nodig om deze kennis te vergaren waar je direct mee aan de slag kan. Is dat kostenbesparend? Wordt en blijf baas over eigen portemonnee. 

Klik HIER en schrijf direct in!

Glazenwasser wil niet wachten

 

Zo af en toe komt het voor dat er een glazenwasser in een bakje vast zit. Of wel de installatie is gestopt. Wil niet meer verder en dan? Doordat de glazenwasser veelal een overeenkomst heeft met zijn opdrachtgever voor een vierkante meter prijs voor de glasbewassing mag er geen tijd worden verloren.

Wanneer de installatie het niet doet dan wil de persoon eruit, want wachten wordt niet betaald. Tenzij dit is opgenomen in de overeenkomst. Wanneer er veel storingen voorkomen heeft dit effect op de glazenwasser die snel wil werken. Dit is in het belang van de opdrachtgever. Bij aanschaf van een installatie is het zinvol na te denken hoe iemand geëvacueerd kan worden.

In het geval zoals in dit voorbeeld is er sprake van een zelf takelende gondel. Die is alleen in de gondel te bedienen. Dat betekent dat wanneer de gondel ergens halverwege hangt en de glazenwasser is eruit gehaald met abseilers dan zal de monteur er ook weer met touwen naar toe moeten abseilen. Of er moet alsnog een flinke kraan bijkomen. De kosten hiervoor zijn niet aantrekkelijk. In dit geval was het niet zo gecompliceerd. Om vanaf een balkon of raam bij de gondel te komen met behulp van harnasgordels en dubbele zekeringslijnen kon dit worden opgelost.

In het verhaal wordt gemeld dat de gebruiker geen harnasgordel had. Dat er een speciaal team voor evacuatie uit een andere stad moet komen is apart. Dat is merkwaardig. Dit is niet verplicht als je in zo’n bakje stapt, doch altijd aanbevelenswaardig om dit wel aan te hebben. Als opdrachtgever/eigenaar is het raadzaam dit als verplicht te stellen. Bij evacuatie is het nodig om een gordel te gebruiken. Men had de man eenvoudig een harnasgordel aan kunnen reiken en de gondel naar de gevel kunnen trekken. Nu is de man naar zeggen zelf uit de gondel gestapt.

Het is gelukkig goed afgelopen. Let als eigenaar op waar je verantwoordelijkheden liggen. Aansprakelijk worden gesteld voor het niet goed functioneren kan altijd. Ook voor consequenties kan dit het geval zijn.

Zeker wanneer de situatie zich ervoor leent om gevaarlijke handelingen te verrichten dan gebeuren ze ook. Voorkomen is altijd beter.

Ultieme lift management kennis op presenteerblaadje

Enthousiasme aanstekelijk?

Zoals je me al wellicht kent, kan ik het niet laten om iets met je te delen waar ik enthousiast over ben. Over waar ik mee bezig ben. Het was een beetje stil afgelopen weken.

 

Het lijkt er op dat velen feest- en vakantiedagen hebben gebruikt om bij te tanken.

 

Bijtanken

Tank jij wel eens bij? Ik doe dat ook en wel op verschillende manieren. Eén ervan is mijn moderne monnikenwerk. Het focussen op een werk dat me zoveel energie geeft wanneer het bij een mijlpaal stadium komt. Dat is nu ook zover.

 

Ik heb eerder al aangekondigd dat ik het platform WikiLift.NET aan het maken was en dat ik dat beschikbaar wilde maken. Het is een project dat al twee jaar oud is. Er is al veel tijd, geld en energie ingegaan en het is nog niet eerder gelukt zover te komen. In afgelopen weken heb ik ervaren dat het minimaal het 5-voudige kost van wat ik gedacht had om het te creëren. Het is bovendien nog in een beginstadium van het platform waar je moet zijn als je bewust, integer, professioneel liftmanagement wil bedrijven en direct kennis online beschikbaar te hebben. Om je inkoop-management en inzichten in algemene zin ook sterk uit te breiden. Om je zoveel tijdsbesparing te bieden zodat je tijd overhoudt voor bijtanken om die dingen af te ronden die je al zo graag af had willen hebben, maar het er iedere keer niet van komt.

 

Modern Monnikenwerk

Wellicht omdat het een modern monnikenwerk is, is het nergens anders zo beschikbaar. Modern Lift Management op een online presenteerblaadje. Internationaal heb ik het ook nog niet eerder ontdekt. Het is nog niet helemaal klaar. Maar ik ben er nu zo enthousiast over dat ik het niet kan laten dit met je te delen.

 

De techniek is er, de website is voor 90% ingericht, de video’s moeten hier een daar nog bewerkt worden. De online marketinginstrumenten moeten nog gestroomlijnd worden. Kijk op www.WikiLift.NET en zie de menuknoppen voor een Pijlindruk wat je er kan vinden. Ik verneem graag je reactie of het je interessant lijkt om toegang te hebben tot het platform. Omdat je een van de eerste bent aan wie ik dit laat zien is je reactie voor mij zeer waardevol. Geef onderaan dit bericht waarom het je interesse wekt.

 

Ontknoping

Het is nu dichtbij de ontknoping. De doelstelling is om volgende week de lancering te doen. Ja, dus nu over een week. Gelukkig weet je niet wat ik daar voor moet doen, doch het gaat gewoon gebeuren.

 

Dus houdt je mailbox in de gaten. De komende dagen houd ik je op de hoogte.

 

Kijk hoe jij op de hoogte blijft door op de foto: Hoe groen is MVO? te klikken  of via de link: http://www.peron.nl/mvo-hfdst  en ontvang op tijd  de e-mail met het eerste HoeGroen-Hfdstwaanzinnige aanbod komende week. Én als je je e-mail invult krijg je enkele hoofdstukken van mijn boek MVO.

 

 

 

 

 

 

Ben jij ook een moderne monnik? Mijn vraag aan jou:

 

Wat is jouw belangrijkste uitdaging waar je nu voor staat? Wil jij weten hoe ik het voor elkaar krijg om als een moderne monnik zo geconcentreerd bezig te zijn? Ondanks al die andere dingen die je tussendoor krijgt te verwerken op een dag? Geef je antwoord in reactie op deze mail.

 

Oh en niet te vergeten.

Het Live Liftmanagement Evenement: Praktisch Inkoopplanning van Liftonderhoud is op 8 oktober 2015!Semi-8-10-2015

Waar? In de omgeving van Sassenheim. Hoe kan je deelnemen? Klik op de foto of ga naar www.peron.nl/event

Schrijf je direct in en zet de datum in je agenda. Laat deze kans niet voorbij gaan.

 

Tot volgende week.

Péron van Stralen

Bestemmingsbesturing liften leidt tot ‘verzuipen’ en filevorming

 

Het woord bestemmingsbesturing zegt het al. Op de verdieping geef je aan welke verdieping je wilt. Het systeem geeft dan aan in welke lift je moet stappen. Het is een systeem dat door met name de grote liftfabrikanten is ontwikkeld. Ieder met hun eigen protocol en zodanig dat er geen patentschendingen plaatsvinden.

 

Enkele jaren geleden is er nog een akkoord na een rechtszaak over gesloten. Zie PATENTEN op producten gaat voorbij KARTELvorming! Het is niet altijd geschikt voor ieder gebouw en iedere situatie.

 

Veelal worden de systemen verkocht om minder liften te hoeven toepassen. Volgens de theorie werkt het wanneer alle liften altijd functioneren en er geen mensen zijn die liften ophouden of in de lift stappen en dat niet hebben aangegeven.

 

De liften moeten soms uit vanwege onderhoud of er is een storing. Omdat het inzet vraagt van mensen werkt het niet naar oorspronkelijk wens.Wanneer er een lift niet werkt dan ‘verzuipt’ het. De mensen worden ongeduldig en de wachttijden lopen ernstig op zoals recent in Rotterdam.

 

Heb je ervaringen met bestemmingsbesturingen? Wil je dit delen? Geef je reactie in het tekstvak hieronder aan.

ALV vraagbaak onafhankelijk liftmanagement

Heeft u zich wel eens afgevraagd, hoe het zou zijn als u op de ALV een vraagbaak beschikbaar heeft voor direct en onafhankelijk advies voor inkoopmanagement  voor liftonderhoud? Dan is het NU de uitgelezen kans om daar kosteloos gebruik van te maken.

Zie hieronder hoe u daarvoor in aanmerking komt. Klik HIER om de link apart te volgen als u onverhoopt hieronder niets ziet.

 

 

Enquête 20% meer tijd en honderden euro’s besparen in 10 minuten

Ziet u hieronder niets? Klik dan HIER om de link naar de enquête te volgen.

Verlaagde 6% BTW regeling voor echt onafhankelijk advies diensten tot 1 juli 2015

6% BTW regeling van toepassing

Na maanden wachten op de belastingdienst hebben we afgelopen week schriftelijk bevestigd gekregen dat een groot deel van onze diensten wel degelijk onder de 6%  BTW regeling vallen. Dit houdt in dat wanneer u of uw klanten BTW niet terug kunnen vorderen, u gebruik maakt van onze dienstverlening én we deze voor 1 juli 2015 hebben opgeleverd, u daar 15 % minder kosten aan heeft door het gunstige verlaagde Btw-tarief.

NU opdrachten verstrekken voor “Effectieve LiMaBasic™ Conditiemetingen” en of “Efficiënt LiMaBase® Projectmanagement” projectbegeleiding voor Planmatig Onderhoud aan liften in woongebouwen ouder dan 2 jaar, betekent in de meeste gevallen dat er 15 % BTW te besparen valt. Vraag na of dat voor jouw organisatie ook geldt.

We hebben waanzinnige acties in voorbereiding om te communiceren, waarbij we snel en effectief van dienst kunnen zijn om je organisatie te laten profiteren van de gunstige regeling. Het is daarbij wel zo dat ‘wie het eerst komt, het eerst maalt’. Grotere aantallen liften? Neem ook direct contact op voor de mogelijkheden.

Capaciteit

Het is zaak rekening te houden met het starten van projecten later dan in maart al bijna te laat kan zijn om uitvoeringen van beperkte renovatie of moderniserings projecten . De liftbedrijven zitten voor de uitvoering over het algemeen al flink vol tot 1 juli. Bij twijfel of het haalbaar is, neem direct contact op: office @ peron.nl (spaties verwijderen) of 0252-544962. Laat die 15% minder kosten niet voorbij gaan.

Uitstellen van beslissingen kost direct veel geld. Neem de kans waar. Liever dat wij contact opnemen? KLIK op onderstaande button en laat uw contactgegevens achter dan nemen we zo snel mogelijk contact op.

 

Ja, neem contact met mij op!

Regeling reeds afgeronde projecten

Voor die relaties die het betreft, worden op korte termijn een schriftelijke toelichtingen gestuurd hoe we uitwerking geven aan eventuele correcties.